Rahsia Cyber

Selamat Datang ke Rahsia Cyber

Terima kasih kepada anda yang sudi singgah ke blog saya ini yang tidak seberapa.Kewujudan blog Rahsia Cyber ini adalah untuk berkongsi informasi-informasi tentang dunia IT.
Rahsia Cyber akan menceritakan pengalaman-pengalaman saya dalam dunia IT yang tidak sampai setahun jagung pun.Tidak la sehebat otai-otai yang lain.
Buat masa sekarang saya hanya bergiat dalam bidang adsense google dan juga affliate..
Masih banyak lagi ilmu dan pengalaman yang perlu di timba..Bagi anda yang sudi berkongsi pengalaman anda dalam bidang IT boleh post kan artikel di email saya nie shahrulnaim24@gmail.com.

Ramai di antara kita yang masih tidak mengetahui bahawa dengan adanya blog tidak kira sama ada blog percuma atau blog berbayar boleh menjana pendapatan tambahan..Antara program-program yang boleh menjana pendapatan tambahan seperti affliate,google adsense,nuffnang dan banyak lagi..Peringatan!!!
Jangan mudah terpedaya dengan program-program yang menjanjikan pulangan wang yang amat tinggi dalam masa yang singkat..Bukan senang untuk jadi senang dan bukan susah untuk jadi susah.. Yang penting usaha yang bersungguh-sungguh akan menghasilkan kejayaan.Hanya masa yang menentukannya.

Bagi yang baru menceburi bidang IM gandakan usaha anda.Insyaallah anda akan memperolehi kejayaan yang mana yang telah dikecapi oleh otai-otai IM yang lain.
0 Responses